Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Live@edu
Vaio S
Stefan Treiber
echipamente de telecomunicatii
energie atomica
televiziune analogica
energie verde
Data Center Summer Fest 2016
RINA
DISTREE EMEA
Satellite P70
WorkCentre 7970
Cisco TelePresence MX800
IBM Research
Fortune
Asociatia Romana a Agentiilor de Munca Temporara
Fiber Power
diversitate organizationala
business
Hirrus